littlestorys

Direktlänk till inlägg 9 juni 2013

CHAPTER 3. - OH MY GARD.

Av Haley - 9 juni 2013 13:52

                           

Previosly:

Previosly: " Nej, duvet du borde lägga ut någon video där du sjunger, så kanske du blir känd? " sa jag snällt. " Mhm." skrattade hon ut, " Som om det skulle gå. " sa hon tveksamt igen. " Jo, men seriöst, jag kan filma dig just nu. Sjung någon one direction låt? Litte things? Den är ju sjukt bra! " sa jag snällt. " Okejdå, men vad ska jag sjunga? " sa Ashley med hög ton. " Little things?! " sa jag fort.

__________________________________________________________________________________________________

Jag tog upp kameran ur väskan och satte på video, " KÖR. " viskade jag. Hon kunde inte bryta blicken från något som var bakom mig, jag vände mig om fort och kolla vad hon kollade på. Det var One Directions turnébuss. " SHIT." skrek jag högt, jag la ner kameran i väskan och tog tag i Ashleys hand och vi ställde oss upp fort och kollade på bussen. Niall satt längst fram med chauffören, jag såg hur Niall pekade på oss och bussen stannade. " Fan, Ashley, jag tror vi drömmer." sa jag fort medans mina tårar började rinna ner för kinderna. " Nej, vi drömmer inte. Detta är riktigt. " sa Ashley uppmuntrande. Niall gick sakta ur bussen och kollade på oss, " Varför hänger ni här? Borde inte ni vara hemma? Klockan är fan över midnatt? " sa han medans han tog tag i oss, " Ska vi skjutsa hem er? " sa han fort medans han fortsatte in till bussen, jag var så skakis så att jag inte kunde svara. Jag vet inte hur Ashley var men hon började gråta. Jag försökte hålla tårarna inne, men det gick inte. Vi var nu inne i bussen och dörrarna stängdes. " Ey, grabbar, några tjejer satt på gatan, vi skjutsar hem dom. " sa Niall snällt, medans han släppte oss och han gick och satte sig längst fram igen, jag visste inte vart jag skulle sitta. Men Ashley hittade sin plats bredvid Zayn och Louis, medans jag fortfarande stog upp helt skakis. " Du, sitt bredvid mig. " sa Harry högt. Jag gjorde som han sa och gick och satte mig bredvid honom, jag skakade fortfarande. Jag såg hur han kollade på mig. " Varför så skakis? " sa Liam medans han flinade. " Jag bara... Jag bara, eh, jag vet inte. " sa jag tyst. " Vad fan, Liam, hon är min brud. " sa Harry högt medans han skrattade. Jag slutade plötsligt skaka, " Så vart bor ni? " sa Niall lugnt. " Långt här ifrån, ni behöver inte köra oss.. Vi hade våra vespor någonstans, fast vi typ tappade bort oss. " sa Ashley högt, jag hörde direkt att hon inte var nervös längre. Jag såg hur Niall skrattade. " Grabbar, ska vi låta dom få göra det inget fans borde någonsin göra? " sa Niall misstänksamt. Jag såg hur Harry nickade och sa " Vill ni följa med oss, vi har bara 7 konserten kvar, innan turnen slutar." Jag blev så otroligt glad, " Ja! " sa jag högt medans jag satte mig tillrätta. " Ja, det vill vi. " sa Ashley.

Jag såg hur Niall pratade med chauffören, "Jag ska bara prata med vår manager.. " sa Harry medans han släppte taget om sin mobil och gick iväg. " Är ni verkligen seriösa? " hörde jag Ashley säga till Louis. Han nickade lätt, medans han satte sig tillrätta.

___________________________________________________________________________________________________

Gör bara korta kapitel, börjar med långa imorgon:)

Ville bara säga att idag, så är min blogg -www.believeineverything.bloggplatsen.se en månad gammal! Checka in!


Fråga- > Vad handlade din förra dröm om?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Haley - 8 juni 2013 19:20

                           Previosly: Minst tre timmar, timmarna passerade och det var inget prat mellan oss, jag tror det var mest för att vi var så sjukt nervösa. Men tillslut öppnades dörrarna och folken passerade in. Vi ställde oss fort upp och...

Av Haley - 7 juni 2013 23:15


                         Jag heter Selena Fox. Jag är 19 år gammal, jag bor i Chicago med min bästa vän Ashley. Vi har båda vespar, en blå och en orange, vårat liv hänger runt dom. Vi är båda directioner, det menas med att vi älskar och dyrkar one...

Av Haley - 7 juni 2013 20:47

                                                            HARRY STYLES.                                     NIALL HORAN.      ZAYN MALIK.   LIAM PAYNE. LOUIS TOMLINSON.   ALLA SKA HETA SAMMA SOM DOM HETER I VERKLIGHETEN.   BÖRJAR S...

Av Haley - 7 juni 2013 20:23

                                                                                              SELENA GOMEZ (SELENA FOX I NOVELLEN)                                                   ASHLEY BENSON.                    RYAN GOOD.              IA...

Presentation


Tjoo!
Välkommen till min novellblogg om 1D. På fritiden älskar jag att spela basket och skriva om kärlek och drama. Kommentarer ger mig bara pepp att skriva mer!

Gotta be you [pågående]

 

Selena ska på en 1D konsert med sin bästa vän Ashley. Dom har nyss fått M&G biljetter och längtar efter att få träffa dom. Selena blir genast kär i Harry. Men Harry vill inte bli kär. Selena lär Harry att älska igen. Men kommer det funka för dom? Harry har mer hemligheter än vad Selena trodde.

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards